Seniorenvereniging Medemblik (SVM)

Seniorenvereniging Medemblik

Op deze site krijgt u een idee van wat onze vereniging u te bieden heeft. De  SVM is op 9 maart 2016 officieel van start gegaan. Het eerste lustrum ligt dus alweer ruim achter ons.

We komen op voor uw belangen en organiseren, vaak in samenwerking met anderen, vele activiteiten.

Klik eens op de verschillende knoppen en u ziet wat onze vereniging u allemaal te bieden heeft. We zijn via de Federatie van Algemene Seniorenverenigingen (FASv) aangesloten bij  landelijke Koepel Gepensioneerden (meer dan 300.000 leden!), omdat we het belangrijk vinden dat uw en onze mening ook landelijk gehoord wordt. Verderop vindt u de nieuwsbrieven van beide organisaties.

Mocht u adviezen hebben en/of meer willen weten, aarzel niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Veel leesplezier